Translation of "merda" in English

Portuguese Merda
English shitfuckingfuckcrapshittybullshithelldamngoddamn
Velho de merda, recorda que isto é um hotel de putas. Play sentence
You old shit, remember this place is a whorehouse. Play sentence
E eu também que merda de putas sentimentais que somos. Play sentence
And damn me. fucking" rel="nofollow">fucking sentimental whores that we are. Play sentence
Não lhe dê tanto vinho que ele fica bêbado, merda! Play sentence
Don't give him so much wine that he gets drunk, fuck! Play sentence
Porque começaram outra vez, com a merda desta tortura? Play sentence
Why are they starting this torture crap again? Play sentence
É um trabalho de merda. mas precisa de ser feito! Play sentence
Shitty job, but i reckon somebody's gotta do it. Play sentence
Fazes tudo segundo uma merda de código de honra. Play sentence
You do everything out of some bullshit" rel="nofollow">bullshit code of ethics. Play sentence
Então por que merda é que estás tão contente? ! Play sentence
Then what the hell are you so damned happy about? Play sentence
Idiota de merda, era o teu dinheiro todo, não era? Play sentence
Hey! you goddamn" rel="nofollow">goddamn fool, that was all your money, right? Play sentence
Vai haver tanta gente que não veremos merda nenhuma! Play sentence
There'll be so many people that we won't see shit! Play sentence
Devia mandar isto tudo pela merda da sanita abaixo. Play sentence
He should flush it right down the fucking" rel="nofollow">fucking toilet. Play sentence
Quanto é que desta merda achas que vou aguentar! Play sentence
H much of this crap do think i'm going to take? ! Play sentence
Porque eu sei que achas que eu fui uma merda de pai. Play sentence
Because i know you think i was a shitty" rel="nofollow">shitty father. Play sentence
Foi uma merda o que o nick fez, ter saido do palco. Play sentence
It's bullshit" rel="nofollow">bullshit what nick did walking off the stage. Play sentence
Então me diga que merda pensa que estamos a fazendo? Play sentence
Tell me what the hell it is you think we're doing? Play sentence
Não há mais do que pó de rocha nesta galeria de merda! Play sentence
And they still ain't rock dusted that damn hole. Play sentence
Transformei mais uma merda de motel em cinzeiro. Play sentence
I turned another goddamned" rel="nofollow">goddamned motel into an ashtray. Play sentence
Eu disse para não venderes essa merda no meu bar. Play sentence
I told ya about passin' that shit in my place. Play sentence
Ninguém vai ouvir a merda dos nossos gritos, brenda! Play sentence
Nobody's gonna hear the fucking" rel="nofollow">fucking calls, brenda! Play sentence
Descobri que comes merda, seu franciú do caraças. Play sentence
I found out that you eat shit, you fuckin' frog, you! Play sentence
Não. não me venhas com a merda da infância terrível. Play sentence
No, don't give me the terrible childhood crap. Play sentence
Diz que não sabe porque é que a trata como uma merda. Play sentence
She doesn't know why you're being so shitty" rel="nofollow">shitty to her. Play sentence
Saiam, esqueçam toda a merda, e vamos discutir isto. Play sentence
Come out, forget the bullshit" rel="nofollow">bullshit, and we'll discuss this. Play sentence
Onde é que está esta porcaria? estupida de merda? Play sentence
Where the bloody hell is it, you stupid bitch? Play sentence
Aqueles manifestantes de merda nunca irão entender. Play sentence
Those damn pansy demonstrators will never understand. Play sentence
Isto não é a merda duma escola para cegos, calvin. Play sentence
This ain't no goddamn" rel="nofollow">goddamn school of the blind, calvin. Play sentence
Não sei o que vou conseguir aqui com essa merda. Play sentence
I don't know what i'm getting here with that shit. Play sentence
Eu já te mostro o que é pânico, seu saloio de merda. Play sentence
I'll show you panic, you little fucking" rel="nofollow">fucking redneck. Play sentence
Nos últimos 3 dias, as nossa vendas foram uma merda. Play sentence
Our sales have gone straight into the crapper. Play sentence
Além de ter um nome de merda, qual o problema dele? Play sentence
So besides having a shitty" rel="nofollow">shitty name, what's his problem? Play sentence
Hei, agora tu ouves essa musica de merda de seattle? Play sentence
Oh, man, you actually listen to that seattle bullshit" rel="nofollow">bullshit? Play sentence
Pare com essa merda, ou vai direto pro inferno! Play sentence
Stop this shit, or you're going straight to hell ! Play sentence
Abre a merda desta porta antes que eu a foda toda. Play sentence
Open this goddamn" rel="nofollow">goddamn door before i knock it the fuck in. Play sentence
Pensas que és o maior, polícia sinaleiro da merda! Play sentence
Fucking full of yourself like a traffic warden! Play sentence
Não acredito eles encontraram mesmo esta merda. Play sentence
I can't believe they actually found all this crap. Play sentence
A tua letra é uma merda como quando estou a cagar Play sentence
Your lyrics are shitty" rel="nofollow">shitty like when i cop a squat Play sentence
Sabes o que é que acho do teu conselho de merda? Play sentence
You know what i think of your bullshit" rel="nofollow">bullshit advice? Play sentence
Merda, jimmy, o que diabos pensas que estás a fazer? Play sentence
Damn jimmy, what the hell do you think you're doing? Play sentence
O que sabes sobre a merda do carregamento, dean? Play sentence
What do you know about the goddamn" rel="nofollow">goddamn shipment, dean? Play sentence
Eles fizeram merda, e eu quero saber como ficou. Play sentence
They take a shit, i want to know what it smells like. Play sentence
Estas alcachofras de merda nadam em azeite rançoso! Play sentence
This fucking" rel="nofollow">fucking artichokes swimming in rancid oil ! Play sentence
Translation of "merdas" in English
Portuguese Merdas
English shitcrapbullshitfuckers
Merdas destas só aturo a amantes, não a amigos. Play sentence
I don't take this shit from friends, only from lovers. Play sentence
Eu preciso que me trate de umas merdas de advogado. Play sentence
I need you to take care of some lawyer crap for me. Play sentence
O tipo não gosta dessas tuas merdas de dd e gobots. Play sentence
The dude's not into your d'n'd, gobots bullshit" rel="nofollow">bullshit. Play sentence
Gosto de vocês, mas são uns merdas duns sentimentais. Play sentence
I like you people, but you are sentimental shits. Play sentence
Acabei de chegar, por isso não me venhas com merdas. Play sentence
I've just gotten in, so don't give me any crap. Play sentence
E nem estou a falar das merdas do lance cherelus. Play sentence
And i ain't talking about no lance cherelus bullshit" rel="nofollow">bullshit. Play sentence
Viemos dizer que estamos fartos das vossas merdas. Play sentence
We want to let you know we are sick of your shit. Play sentence
Nem fazes ideia das merdas que te irão acontecer. Play sentence
You have no idea the crap that's gonna happen to you. Play sentence
O meu irmão está sempre metido em merdas parvas. Play sentence
My brother's always involved in stupid bullshit" rel="nofollow">bullshit. Play sentence
E estão cheios de merdas que isto nem teve piada. Play sentence
And they're so full of shit that it ain't even funny Play sentence
Translation of "merdoso" in English
Portuguese Merdoso
English
Mas ainda me incomoda a mim, seu judeu merdoso. Play sentence
It bothers the shit out of me, you sheeny bastard! Play sentence
Fiquem aqui, fiquem bem, e o cocteau é um merdoso! Play sentence
So stay here, be well and cocteau's an asshole! Play sentence
Durmo numa cama, merdoso. não durmo como um animal. Play sentence
I sleep in a bed, shithead, not like an animal. Play sentence
Por mim não consegues imunidade nenhuma, meu merdoso. Play sentence
You get no immunity from me, you piece of shit. Play sentence
E porque este merdoso não acerta na porra do alvo! Play sentence
And because this shitbag can't hit his fucking target. Play sentence
Pára de assediar os meus alunos, merdoso sobrestimado. Play sentence
Stop hitting on my students, you overrated shit. Play sentence
Anda a dar umas quecas às escondidas, meu merdoso. Play sentence
You're fuckin' slumming' it, you piece of shit. Play sentence
Não, obrigado, meu. tive um dia merdoso, acredita. Play sentence
No, thanks, mate, but i've had a shit day, believe me. Play sentence
Cumprimentos, o seu chefe, o merdoso de pinkerton. Play sentence
Yours sincerely, your boss, pinkerton shitheels. Play sentence
Quero que este merdoso saiba que estou de olho nele. Play sentence
I want the scumbag to know i'm keeping an eye on him. Play sentence